Päivitystä ja bajautusmajat

Olen ollut vähän älyllisesti laiskalla tuulella, kun vain pelaan pleikkaria ja muhnuan päivät pitkät. Tästä syystä ei ole ollut suuremmin inspistä kirjoitella, mutta ihan mukavaa tämä on, kun vain ryhtyy.

Tänään olen kirjoitellut taas vähän kandia. Seminaaripaperin palautin tuossa vähän aikaa sitten ja ensi viikolla on esitys. Vaihdoin varsinaiseen työhön otsikoksi "Puhtaan luottotalouden ja inflaation korkoselityksen ajallinen konteksti Wicksellillä ja Woodfordilla", saa nähdä miten pitkään tuolla mennään. Laitan sitten jonnekin jakoon/linkkaan, kun olen saanut valmiiksi. Olen myös ajatellut perustaa enemmän journal-tyyppisen blogin, jonne saan kirjoitella kaikkea omasta pienestä elämästäni.

Vaikka kirjoittelen tänne vaihtelevasti ja viime aikoina melko harvoin, on tämä kuitenkin ollut hyödyllistä. Kun kirjoitan jotain tekstiä, niin voin keskittyä paremmin asiaan, kun voin rantata asioista sitten täällä. Kirjoittaminen ja ajatusten jäsentely on nopeutunut. Tosin tällaisen tekstin tuottaminen on melko yksipuolista, ja olenkin harkinnut, että pitäisi kirjoittaa jokin harkittu ja huoliteltu essee vastapainoksi. Minulla oli vapautumisen ja parisuhteen vuosipäivät tuossa hieman aikaa sitten, joten noiden onnellisten tapahtumien pohjalta voisi jotain kynäillä.

Kirjoitin muuten vahingossa Virnun blogiin bajamajoista, käykää tsektsek.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Kommentti

Blogiarkisto